Снимка: Министерство на туризма |
Министерството
на туризма рекламира Велико Търново на международното туристическо изложение FITUR, което се провежда в
Мадрид. Голям винил с изображение на крепостта Царевец и други знакови обекти,
част от богатото и многообразно културно-историческото наследство на България,
посрещат посетители на българския щанд.
37-о изложение
FITUR е едно от
най-големите световни събития в сферата на маркетинга в туризма и продължава до
22 януари. България се представя на мадридската борса с информационен щанд
от 80 кв. м, разположен в зона „Европа“ (павилион 4). Той е организиран от
Министерството на туризма.
От държавното
учреждение посочват, че акцентите в тазгодишното представяне на България са
поставени върху културния, балнео-, СПА и уелнес туризма. Набляга се върху промотирането
на страната ни като целогодишна туристическа дестинация, привличаща посетители
с древната си култура и хиляди археологически паметници, красивата природа и
вкусната храна. Пред родния щанд младежи в народни носии раздават рекламни
материали, а състав за фолклорни танци изнася по няколко представления дневно.
Организирани са и дегустации на български вина и хранителни продукти.
Няма коментари:
Публикуване на коментар